خواص سنگ کوارتز صورتی

سنگ فیروزه | یاقوت | دلربا

خرید انگشتر نقره مردانه دست ساز


خواص سنگ کوارتز صورتی

ا

تأثیر بر بدن

این سنگ برای قلب ، گردش خون و مجراهای خونی بسیار موثر است . به عمل تخمدانها در زنان و بیضه در مردان کمک می کند و نیز برای عمل باروری موثر است و بر علیه بیماری های مقاربتی مبارزه می کند . به علاوه ناهماهنگی و بیماری هایی که بر قلب اثر می گذارند را درمان می کند . این سنگ دارای انرژی درمانی بسیار قوی بر روی جریان خون و ناراحتی های ناشی از آن ، تنگی مجراها ، بیماری های خونی و سرطان خون است . کوارتز صورتی التیام زخم ها را آسانتر می کند که ترجیحا ً به همراه هماتیت استفاده می شود . به درمان زخم ها ، ترک ها و استخوان درد کمک می کند . افسردگی و بی خوابی را از بین می برد و سیستم عصبی پاراسمپاتیک را تقویت می کند . علاوه بر اینها ، این سنگ دارای قدرت حمایت کنندگی بر علیه اثر تشعشعات و نیروهای زمینی ، رگه های آبی ، حوضه های الکترومغناطیسی و غیره است.

کوارتز صورتی

 اثر برروح و روان

کوارتز صورتی نگرانی ها را از بین می برد و جراحتهای روحی را درمان می کند .و به ما امکان پذیرفتن و دوست داشتن دوباره می دهد . این سنگ باعث محبت و ملایمت می شود و اجازه می دهد احساساتمان را بیان کنیم .این سنگ قادر به حل تغییرات خلق و خوی است و باعث درک مهارتهایمان می شود . در انسانهایی که دارای احساسات سر سخت و خوگرفته ای هستند ایجاد اعتماد کرده و روح آنها را از عشق لبریز می کند ، و باعث بخشش و صلح می شود . این سنگ باعث افزایش نفوذ ما بر روی محیط اطراف با گذشت و محبت می شود . غم دوری از وطن را از بین می برد . و بخصوص برای بچه ها ی کوچک بسیار موثر است . این سنگ به هنر پیشگان امتیاز زیادی می دهد و به تخیلات و تفکرات خلق شده ما جان می بخشد .

 نشان طالع بینی

کوارتز صورتی تحت صورت های فلکی گاو نر و ترازو قرار دارد .

 طبقه چاکرا

این سنگ متعلق به چاکرای قلب و مرکز آن است .

 خواص سنگ کوارتز صورتی

سیاهرگهای آبی و دیگر مشتقات آن می توانند مسئول بی خوابی یا آشفتگی یا مشکلات دیگر باشند ، در این وضعیت توصیه می کنیم ، بر روی زمین یا تختخواب خود که حدودآً به ارتفاع ۶۰- ۷۰ سانتیمتر است بخوابید و یک کوارتز نتراشیده به اندازه مشت خود را در دست بگیرید و استراحت کنید . خواهید دید که مصون از ناراحتی خود می شوید . اگر می خواهید نیروی سنگتان را افزایش دهید ، می توانید تورمالین سیاه را با آن همراه کنید .

از دیگر خواص سنگ کوارتز صورتی می توان گفت که این سنگ خدمت بزرگی بر علیه تشعشعات کامپیوترها ، دستگاه تلویزیون و غیره می کند . و مهمتر از آن ، این است که باید هر هفته این سنگ را در آب جاری بشویید و در صورت امکان با نور خورشید شارژ کنید .



می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 67

تاریخ انتشار: پنج شنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 21:36

برچسب ها : ,,,,,,
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((سنگ فیروزه | یاقوت | دلربا)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف